Sunday 4 March 2012

Permulaan Kisah Baru


Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia saya ucapkan kepada pembaca-pembaca blog saya. Ini merupakan pengalaman yang baru kepada selepas mendapat inspirasi daripada blogger-blogger dan dorongan anak saya. Gambar di atas menunjukkan seluruh ahli keluarga saya.

Saya merupakan ibu kepada 4 org anak (3 lelaki, 1 perempuan) dan juga seorang suri rumah sepenuh masa. Ketika suami saya bekerja, saya gemar mengisi masa lapang dengan hobi-hobi saya. Antaranya adalah, menanam pelbagai jenis pokok termasuk pokok orkid dan juga menjahit pakaian terumatanya pakaian wanita (baju kurung).

Antara tujuan saya membuat blog ini adalah untuk berkongsi pengalaman saya di dalam hobi-hobi saya ini. Ikuti blog saya untuk tips-tips dalam menanam pokok dan juga hasil karya jahitan saya. Jika pembaca-pembaca berminat untuk mengikuti saya dalam perjalanan "kampung di pinggir bandar" ini, click-lah sebagai follower saya!

Sekian, itu saja mukadimah untuk blog saya. Nantikan entry-entry saya yang pasti akan membawa satu pandangan baru terhadap kehidupan di Kuala Lumpur.

Terima Kasih!
Yatie Batu Muda

3 comments:

  1. Terima kasih jangan lupa ikuti seterusnya

    ReplyDelete
  2. sama2 makcik.. =D Insyaallah, semestinya...makcik pos kuih raya cornflakes resipi dia...sedap :)

    ReplyDelete